Omagiu pentru Elmmar


Aflu de pe blogul lui Adrian Nastase ca a murit bloggerul Elmmar, maestru al cuvintelor alinatoare de singuratate, cel care in online, prin posta electronica sau telefon a facut viata mult mai frumoasa pentru multi/e navigatori/oare pe Internet.

Am aflat de gesturile sale pline de bun simt din corespondenta cu cativa dintre comentatorii, de acum 5-6  ani, de pe celebrul Forum al Jurnalului Natioanal. Deseori ne-am intersectat in comentarii politice pe diverse bloguri. A scris si pe acest blog un comentariu, semnaland cititorilor un articol de pe blogul lui @Marcus.

Multi dintre amicii sai se vor simti mai singuri, acum cand nu vor mai primi obisnuitele semne de viata din partea lui Elmmar.

Nu stiam ca in kamikaze au aparut poze cu Elmmar  la Congresul PSD din 2010, unde bloggerii au fost invitati de Adrian Nastase. Multumesc Sibilla ca ai dat acel linck!

http://www.kmkz.ro/de-pe-teren/reportaje/din-dragoste-cu-nastase-si-loja-blogarilor-pesedisti/

Reiau de acolo 2 poze in care apare barbosul Elmmar.

Odineste-te in pace Elmmar! Pe Pamant ai lasat multe regrete.

DindragostecuNstaseilojablogrilorpesediti

Imagine

7 răspunsuri to “Omagiu pentru Elmmar”

  1. plano Says:

    vânzătorul de iluzii…
    … arome pandind din harpe curg doar atunci cand se aud gandurile inghetate din inima ta.Probabil ca sunt eu, si nu stiu,paznicul fapturilor tale, eu,care zac prin vastele mele nimicuri.Ploile imi sfarteca curgerea vremii si nu stiu daca e bine sa dorm cu privirea in visele mele.Am mari indoieli pentru ca de ceva timp cantarea seamana cu viscolul si cu amintirea securii-n magnolii…
    Multe veacuri ai stat in dreptul inimii mele si mi-ai tinut umbra dar eu stiu acum ca din cand in cand,vor fi sarbatori in care nu mai am loc.Si nu lasa sa fi mangaiata de maini straine, iubirea exista… n-o ingropa de vie si nu te spala de ea…
    Eu am fost doar un simplu vanzator de iluzii care vrea sa amelioreze neputinta de a umple golul in care traim, pentru a nu mai fi apreciati la un pret de matineu…
    …ma dor cuvintele…
    …ca sa nu risc imitand unui vis, mi-e lene sa dorm…
    Liviu Elmmar

    Sfinx

    Tablou mioritic – …vânzătorul de iluzii…

  2. Theodora Says:

    L-am cunoscut pe Elmmar la acest Congres al PSD.
    A stat langa mine. Pe blogul domnui Nastase ne-am mai si ciondanit parca dar atunci cand ne-am vazut fata in fata a fost totul ok. Era un tip simpatic si educat. Dumnezeu sa il odihneasca!

  3. Theodora Says:

    Ma bucur mult ca va regasesc aici domnule Plano.
    Tinem aproape 🙂

  4. Theodora Says:

    Ati revenit in blogrolul meu. Ieri l-am sters pe huhuruz ala 🙂

  5. plano Says:

    @Theodora
    Blogul exista de ani e zile. Numai ca nu prea ma mai entuziasmeaza scrisul.

  6. ginamihai Says:

    Ai aflat de virusache??

  7. gabriela Says:

    gabriela

    Omagiu pentru Elmmar | Plano's Blog

Lasă un comentariu