Octav Nour, redutabilul nostru amic virtual din Boston, SUA, a murit.


 Astazi am primit pe e- mail aceasta trista veste de la familia sa.
 209849b
Octav Nour
Dumnezeu sa-l odineasca!
À Octavnour@gmail.com
Cci

moi
déc 30 à 3h40 AM
10 răspunsuri to “Octav Nour, redutabilul nostru amic virtual din Boston, SUA, a murit.”

  1. plano Says:

    Daca vreti sa va reamintiti discutiile pa care le-ati purtat cu Octav pe acest blog, cautati dupa cuvintele octav sau neveu.

    Iata-le pe ultimele postari
    neveu01

    Înscris în 2012/07/27 la 9:02 pm
    Plano,
    Daca treci p-aci zi-mi si mie te rog (se pare ca esti foarte documentat) unde e locatia sectiei de votare pentru bostonieni.
    Multumesc.

    Pasivitate printre beneficiarii Legii 119/2010
    39 Vezi postul
    Selectează comentariul Octavian

    Înscris în 2012/05/05 la 10:32 pm
    Daca nu prea ati auzit cine a fost generalul Chelaru, ar trebui sa-i intrebati pe cei de la Iasi. Va pot spune ca multi au plecat din sistem din cauza acestuia. A impus metode …”tip occidental “, de desfasurare a aplicatiilor si in general a activitatilor , presarate adesea cu absurditati, din care nimeni nu intelegea nimic ( cred ca nici el…) lucruri care acum cred ca nu se mai petrec. Or fi altele. Acum afiseaza o fata “umana” dar, e doar o falsa iluzie.E un individ patetic si cam atit.
    Pentru citeva detalii cititi aici : http://www.ziaruldemures.ro/detalii-stire/articol/generalul-chelaru.

    Pensia “nesimtita” a gen Mircea Chelaru, fost sef al Statului Major al Armatei.

    Instructiuni 191/2010 ale MAI, privind recalcularea pensiilor
    115 Vezi postul
    Selectează comentariul Neveu

    Înscris în 2010/09/05 la 1:16 am
    hahahaha, buna de tot:)

    FEMEIA IDEALA
    1 Vezi postul
    Selectează comentariul Neveu

    Înscris în 2010/07/12 la 4:51 pm
    a vrut sa fie:
    cetatenie 😦

    Sa ne relaxam pe muzica …TRAVIATA!
    15 Vezi postul
    Selectează comentariul Neveu

    @Incertitudini,
    Doamna,
    N-am niciun merit decat pe acela de a-l fi pastrat aproape pe Pano10 si implicit sa ma bucur de atentia prietenilor sai.
    M-as fi simtit mai bine daca nu faceati diferentierea de cetatie de mai sus considerandu-ma “de-al casei” cate vreme limba romana in care incerc eu sa scriu este inca priceputa de catre cei ce au continuat sa traiasca in Romania. 🙂

    Sa ne relaxam pe muzica …TRAVIATA!
    15 Vezi postul
    Selectează comentariul Neveu

    Înscris în 2010/07/12 la 4:13 pm
    Inca una pentru doamna …cu incertitudinile:)

    Sa ne relaxam pe muzica …TRAVIATA!
    15 Vezi postul
    Selectează comentariul Neveu

    Înscris în 2010/07/07 la 5:24 am
    Plano,
    Cand aud o vorba de la tine ma bucur.
    Bucuria se dubleaza cand te vad inconjurat de prieteni.
    Si pentru ca era vorba de o interpretare deosebite ale Traviatei, hai sa mai ascultam una…

    Sa ne relaxam pe muzica …TRAVIATA!
    15 Vezi postul
    Selectează comentariul Neveu

    Înscris în 2010/07/05 la 9:10 pm
    Salut,
    Gestul tau este de nepretuit, multumesc.
    Mi-a placut aranjamentul muzical si n-am rezistat sa-l pastrez doar poentru mine. Comentariul nu-mi apartine, doar forwardul;)

    Cu stima,
    Octav

    Sa ne relaxam pe muzica …TRAVIATA!

  2. Profesoara Gina Says:

    Doamne…am rămas fără cuvinte.
    Dumnezeu să-l odihnească!

  3. Cârcotaşu Says:

    Dom’le, despre morţi de bine. Io nu poci, aşa că să-l laude alţii. Mi-e teamă că mă va bântui, aşa că-i urez Să-l odihnească Dumnezeu şi să-l ierte!

  4. plano Says:

    Rudele spun ca a lasat cu limba de moarte ca sa fie adus in tara, la Sinaia, fapt aproape imposibil pentru posibilitatile lor.
    A fost un comentator incomod pentru multi impatimiti ai internetului. Gasise o preocupare si totodata o modalitate de a mai tine, in felul sau, legatura cu tara.
    Ultima care l-a banat a fost @Roxana Iordache.
    Cred ca @Julia se simte eliberata…ca de un cosmar. Chiar, mi-am adus aminte ca @Julia nu mai scrie nimic de cca un an. Ce i s-o fi intamplat, ca avea mancarime la buricele degetelor?

  5. Clio Says:

    Mariana era in România să își ingroape fratele !

  6. plano Says:

    Clio
    Tu ce ai patit? Te dadusem disparuta. De prin decembrie 2013 ai disparut si de pe Facebook.

  7. Clio Says:

    Clio te salută cu drag !

  8. plano Says:

    Buna Clio!
    Ma bucur ca te mai arati din cand in cand. Sper ca esti bine.

  9. Julia Houston Says:

    Nu stiu daca mai pot scrie…..nu mai am nici-un cont pe WordPress…..incerc cu fb……

    Plano, nu stiu daca mai treci pe aici acum ca ai ocupatii importante in viata reala……am citi ce ai spus de trecerea in nefiinta a lui Octav. Eu nu pot sa retrag nimic din grozaviile intimplate mie datorita Neveului……dar nici nu ma bucur ca e dus, doar ca stiu ca sint oameni care l-au iubit si sufera in lipsa lui……Tot ce pot spune e Dumnezeu sa-l ierte. Eu sint doar un om, si nu pot.

Lasă un răspuns

