Deocamdata boicot general.
Aceste case de pensii au niste site-uri ascunse pe paginile directiilor financiare de resort.
http://www.mapn.ro/dfc/info.html
Cel al Casei de pensii a M.Ap.N nici n-a publicat Legea si Hg-ul. Nu am reusit sa gasesc pana in prezent site-urile celorlalte case de pensii sectoriale. Nici pe cele ale Asociatiilor rezervistilor din aparare, ordine publica si siguranta nationala. Oare aceste asociatii n-au nimic de comunicat membrilor lor.
Banuiesc ca ministerele de forta ar fi trebuit sa publice ordine si instructiuni de aplicare a HG 735
UPDATE 05 08 2010
Se zice ca va mai dura ceva timp, chiar saptamani, pana cand se vor emite niste instructiuni interne care sa urneasca activitatea de eliberare a documentelor doveditoare cerute de HG 735/2010.
UPDATE 06 08 2010
Unele Asociatii ale Cadrelor Militare in Rezerva si Retragere din M Ap N au primit pe linie interna, in proiecte ce pot fi imbunatatite in urmatoarele zile:
A FOST CACEALMA, spre rusinea celor care le-au livrat pe piata
Normele privind recalcularea pensiilor militare
si
Dispozitia comuna M.Ap.N, MAI si SRI privind solicitarea si depunerea adeverintelor cu veniturile obtinute in activitate.
iulie 31, 2010 la 1:41 pm |
este sabotaj si prin ministere….
iulie 31, 2010 la 3:43 pm |
Datorita deficitul de imagina externa a Romaniei nici un fel de campanie nu poate fi eficientea daca este difuzata pe baza de spoturi pe suporturi media sau la targuri internationale de turism si in campanie outdoor deoarece orice specialist in Branding si comunicare stie foarte bine ca atunci cand o perceptie negativa si care pune in pericol viata unor oameni este asa de bine consolidata nici o informatie indiferent de cit de bine este ilustrata si pusa pe un suport media nu va reusi sa invinga o astfel de perceptie si tocmai de aceea in astfel de situatie modul de a promova turismul este cu totul alta http://www.partyboom.net
iulie 31, 2010 la 4:05 pm |
Aici nu era vorba de promovarea turismului. Puteai sa postezi pe subiectele de la eticheta calatorii.
august 1, 2010 la 7:47 am |
Mai tineti minte „Mielul turbat” a lui Baranga? E acolo o fraza extrem de interesanta: „sa le lasam sa dospeasca, sa vedem ce mai apare” (citat aproximativ).
Problema este intretinuta extrem de confuz chiar de catre legiuitor, astfel ca nu se poate face o aproximatie corecta a ceea ce va urma. Pana si afirmatia bocului „pensiile sub 3000 de lei nu vor fi afectate” este o minciuna. Atunci cand legiuitorul a hotarat ca pensia militara sa fie cuantificata la 60% din ultima solda, a avut ceva in cap. In viata militara ascensiunea se face gradat si treptele sunt obligatorii. Poti sa fii miezul din dodoasca si tot de jos incepi cariera. Cariera militara poate fi asemanata cu cariera unui sportiv de performanta: ce ar fi daca un rezultat sportiv, care ar insemna doborarea unui record mondial, ar fi calculat dupa metoda contributivitatii? A sarit el 3m acum, dar trebuie facuta media cu saritura de 1m din primii ani de antrenament. Dar un astfel de rationament nu poate izvori decat din mintea unor lupi hulpavi, care confunda bugetul statului cu propriile buzunare.
Probabil ca lucrurile nu vor ramane asa. Nu poti sa fi considerat in rezerva atunci cand cariera ta militara a fost echivalata cu a unui civil, fie el tinichigiu sau ospatar. Suntem multi cei care, daca vom fi umiliti prin recalcularea pensiei, vom cere stergerea din controalele militare si vom returna statului portocaliu ordinele si medaliile primite de-a lungul carierei. Sa poarte boc toate tinichelele …
august 2, 2010 la 12:14 pm |
De acord cu tine. Dar partea cea mai proasta e alta: cica al nostru comandant suprem vrea sa elimine (de fapt, ca sa fiu corecta, sa suspende plata!!!!) in totalitate pensiile celor care au trecut in rezerva din n necesitati de reducere a efectivelor – a se vedea disponibilizarile facute timp de vreo 10 ani, poate si mai bine, pe Ordonanta 7/1998. Nu vreau sa-mi imaginez ce va fi atunci, daca, Doamne fereste, se va intampla asa ceva! Adica tu, stat roman, te angajezi prin lege sa imi dai un drept (ca ai nevoie ca eu sa pararesc sistemul militar cu mult inaintea varstei de pensionare), eu trec in rezerva si tu dupa aia vii si imi iei acel drept inapoi. OK! Vreau si eu sa trec fiu reactivata si pusa pe functia de pe care am trecut in rezerva. Nu mai e unitatea aia, ca s-a desfiintat? Si care e problema? Reinfiinteaz-o! Nu se poate? Atunci lasa-mi pensia asa ciuntita si penalizata cum e!
august 1, 2010 la 10:49 am |
[…] Care o fi pozitia guvernului american cu privire la aceste declaratii? […]
august 2, 2010 la 12:15 pm |
Voi credeti ca angajatii acelor case de pensii sunt niste fericiti acum? Vai mama lor! Ei, saracii, nu au nicio vina. Incercati sa va ganditi cum ar fi sa fiti in locul lor. Sincer!
august 2, 2010 la 6:06 pm |
@
Elena
De unde mai pui ca dupa Legea Unitara a pensiilor aceste case sectoriale se subordoneaza M.Muncii prin Casa Nationala de Pensii.
Ti-as fi recunoscator daca apar precizari ale caselor de pensii sa le mentionezi tu si aici cas eu nu am acces permanent la internet in zona in care ma aflu.
august 2, 2010 la 12:46 pm |
@ELENA-salut.vad ca pe la tr.severin nu mai ai treaba.cred ca de fapt nu esti singura.nu mai fi atat de prapastioasa.nu face bine la ten. ganditi mai bie cum trb. facut pt. a impuneaceasta lege(119) ca lege ,ocupationala,in cadrul legii unice.daca nu e jale.acum e cel mai propice moment, la urmat. sed. de senat cand urmeaza sa se adopte leg. unitara. daca se pierde momentul acesta(avem si vointa politic) salutare si un………….
august 2, 2010 la 10:56 pm |
@T_REX
Eu cred ca tu ma urmaresti pe tot Internet-ul! Sau, de fapt, vii dupa mirosul de Chanel 5!
august 3, 2010 la 12:07 pm
ai perfecta dreptate CHANEL-FIVE lasa o urma de neconfudat.te gasesc oriunde te-ai ascunde. asta nu insemneaza ca te urmaresc ca un obsedat. inca o data felicitari ca ai plecat dintr-un loc toxic ,urmareste-ti intai propriile interese ,caci toti fac asa dar putini recunosc. o zi super .ps -unde este depresivul nostru? sa nu ajunga la furad.-coniac+bere
august 2, 2010 la 1:05 pm |
[…] nestingherit maşina. Iau exemplele cele mai elocvente, dar ele sunt şi pe alte componente. Nu este plăcut, ştiu bine, să retrag nişte drepturi, dar e corect să le retragi celor care nu l…. Asta înseamnă un stat de drept: ca legea să se aplice egal pentru toţi, fără şmecheri şi […]
august 2, 2010 la 1:22 pm |
@ T_REX
E buna bascalia cand nu esti pensionar, ci dorobantier portocaliu. E buna si legea unitara, dar atunci trebuie sa dai aceleasi drepturi la toata lumea. De exemplu dreptul la greva al miltarilor, scoaterea intregii populatii la calamitati, program de 8 ore la politie, jandarmerie si pompieri, dupa iesirea la pensie „pa si bonjur” si nu rezerva, cu posibilitatea de a fi reincorporat etc. Oricum, guvernul portocaliu n-a pierdut ocazia de a fi original la nivel de Mapamond. Nu stiu de ce nu solicita o diploma de la Guiness Book …
august 2, 2010 la 3:05 pm |
Dl.ALM nu va suparati…are si omul o sarcina ‘de partid si de stat’ si trebuie sa si-o indeplineasca , fiind platit ‘in acord’ (la numar de postari). In orice caz asta ne arata ca ‘portocalisti au fost…portocalisti sint … inca”
august 2, 2010 la 2:39 pm |
@ALM- nu ai receptionat corect.am spus ,,lege ocupationala”in cadrul legii unice.unde vezi BASCALIA?
august 2, 2010 la 2:40 pm |
Merita incercat
Firma americana de sondaje de opinie (Alpha Market Research, Inc. Phone:(702) 347 6767 Address:3651 Lindell Road :Suite D317 Zip:89103 City/Town:Las Vegas State/Province:Nevada Country:United States) isi va incepe activitatea din 1 septembrie 2010 si cauta colaboratori din intreaga lume.
Acum totul este gratuit si merita sa incercam .In curand va fi si in Limba Romana daca reusim ca echipa din Romania sa fie destul de mare ca sa merite efortul traducerii.
NU TREBUIE SA VINDEM SAU SA CUMPARAM NIMIC CI DOAR SA RASPUNDEM LA SONDAJE SI SA ADUCEM ALTI COLABORATORI
Sunt doua tipuri de castiguri:
Castig activ -obtinut din munca fiecaruia raspunzand la sondaje pe diferite domenii alese de fiecare (depinde de fiecare cate ore aloca acestui domeniu)
Castigul pasiv –obtinut dintr-o cota ce revine fiecaruia care reuseste sa aduca in sistem si alti colaboratori (denumita echipa)
Daca consideri ca este valabil si pentru tine trebuie sa urmezi urmatorii pasi:
Pasul 1 -copiaza linkul (sau da direct click pe el)
http://www.websitetester.biz/index.php?lang=en&ref=4ba5429eed69210d99c91337f006cef9
Pasul 2- creeaza-ti un cont propriu.Dai Login si Va aparea fereastra ta personala cu un tabel cu echipa intreaga si echipa ta.
Poti sa alegi ce limba iti convine ca sa citesti mesajul pentru tine
Aici vei gasi si linkul tau pe care il trimiti la prieteni. Adica faci ca si mine
In acest moment eu am 9 persoane in echipa si firma ma informeaza ca voi avea un venit de 321 Dolari (asta dupa ce va incepe activitatea pe 1 septembrie).
Eu zic ca-i bine daca se tin de cuvant.
Firma nu s-a hotarat cum va face plata dar a pornit un sondaj ca sa vada care este cea mai solicitata modalitate
Please go to http://www.websitetester.biz/payment.htm and let us know as soon as possible.Va urez succes ! Chiar merita sa incecam! Nu avem ce pierde
Thank you for participating in our survey to find the best payment options for our Website Tester project.
Don\’t forget to build your team whlie our project is in pre-launch. Spread your ref-link but DO NOT SPAM!
To Your Success,
your AMR Team
august 3, 2010 la 11:58 am |
o mic ,f. mica ,corectie:acum am 22 TEAM.MULTUMESC LUI PLANO pt. gazduire.asta ma face sa cred ca s-ar putea sa mearga.IN TEXT FIRMA SPUNE CLAR :DESCHIDEREA IN RO> A AFACERII DEPINDE DE NUMARUL INSCRISILOR> FIRMA ANUNTA CA PE INTERNATIONAL SUNT DEJA 19856
august 2, 2010 la 3:12 pm |
@ T_REX
Am vazut, dar n-am inteles de ce trebuie ca o lege ocupationala (pe care nici comunistii n-au avut tupeul s-o conteste) sa fie integrata intr-o lege unitara. Seamana cu forfetaru’ in cadrul cotei unice! Alta chestie demna de Guiness Book!
Unde vad bascalia? Peste tot in Romanica! Numai ca o sa ne iasa rasul pe nas peste cateva luni … S-ar putea ca militarii sa se aseze in fund ca magaru’ si atunci, adio mana de lucru gratuita cand e vorba de calamitati si alte activitati la care privesc romanasii, pe marginea santului cu toiu-n mana …
august 2, 2010 la 3:21 pm |
@ALM-omule dar tot nu pricepi?L119 se va aplica sau nu(de bine de rau mai are pe acolo cate ceva care aproape dubleaza punctajul fiecaruia) de la 01 01 2011 vine legea unitara care nu mai are nimic nici macar impartirea la 20 sti ce vreau sa spun .si atunci sa vezi distractie indiferent de cine va fi la butoane.
august 2, 2010 la 3:54 pm |
@ T_REX
Aha, L119 dubleaza punctajul? Pai, noi n-am lucrat pe puncte! Daca te arde in mod josnic (si nu ma refer la sume, ci la ruperea unor traditii militare), cu ce esti mai putin umilit? Putea Bocasescu sa spuna: de la data de, pensia militara nu va mai fi 60% din ultima solda, ci 40%. Sau mai putin, dupa cum il duce glagoria sa aprecieze viata militara. Ce-i tampenia asta cu contributivitatea? Militarii nu frecau duda pe la UASCR si nu primeau solde pentru asta. Doctor in Drept Constitutional, ptiu! Recordman la documente anticonstitutionale! Poate nu pricep eu prea multe, dar nici dumneata nu pricepi ce este mandria militara! Stim sigur insa ca cei de la CEDO pricep!
august 3, 2010 la 1:32 pm |
Pana la urma si la urma…daca va mai fi adoptata legea unitara a pensiilor, ea va cuprinde in corpul sau un capitol special referitor la pensiile speciale si un subcapitol referitor la recalcularea pensiilor militare,fara sa aduca modificari Legii nr.119/2010.
Evidenta fostilor pensionari militari va ramane tot la institutiile militare.
august 3, 2010 la 1:56 pm
Cam complicat! Din punct de vedere al tehnicii legislative, zic!
august 2, 2010 la 4:11 pm |
ALM-iarta-ma dar esti incurabil.ce tot ii dai cu mandria in sus si mandria in jos? vrei sa spui ca l164 era data de la burebista si rep. mandria armatei?eu am iesit in 2000 dupa legea lui Ceausescu.L164 s-a bagat in 2001-care-i probl. de atata mandrie? eu vad ce se poate intampla si sa vezi tu mandrie cand chiar vei avea cat o femeie de serviciu
august 2, 2010 la 4:37 pm |
T_REX
Noroc ca esti dumneata curabil! Ce legatura are legea 164 cu ce se intampla astazi? A atacat respectiva lege traditiile de la Cuza pana astazi? Mandria se referea la altceva si am crezut ca nu trebuie sa silabisesc. O sa am pensia cat o femeie de serviciu? Pai nu e corect? Ce mai este Armata astazi? Cu un betiv comandat suprem si un escroc ministrul ei! Dar ce va faceti sa credeti ca mandria are vreo legatura cu banii? Si femeia de serviciu poate avea mandria ei!
august 2, 2010 la 4:53 pm |
super tare articolul. ma bucur ca mai este lume care vrea sa scrie liber fara presiune sau santaj.Criză,sărăcie pe văzduh zglobie http://furios4you.wordpress.com/
august 3, 2010 la 7:49 am |
@ELENA-perfect adevarat.o zi super
august 3, 2010 la 1:55 pm |
Raspuns la intrebarea de mai sus: A plecat la mare pentru cateva zile!
Numai eu mi-am propus sa plec in CO dupa ce depun toate …”atacurile”.
august 3, 2010 la 3:18 pm |
tu tot timpul faci…..razboi?
august 3, 2010 la 6:55 pm |
Hello! fcdaace interesting fcdaace site!
august 4, 2010 la 7:50 am |
Very nice site! is it yours too
august 4, 2010 la 7:50 am |
Very nice site! [url=http://apeoixy.com/tqarv/2.html]is it yours too[/url]
august 4, 2010 la 7:51 am |
Very nice site!
august 4, 2010 la 10:10 am |
[…] Bilantul dezastrului a fost pe masura furiei atacului: 43 de avioane doborate (36 americane, 7 germane si 2 romanesti), 240 de morti si disparuti, 110 prizonieri, iar pagubele materiale suferite de rafinariile lovite au fost enorme. […]
august 4, 2010 la 12:48 pm |
ca militar de profesie,nu inteleg substratul comentariilor. ce a-ti fi dorit sa ne dea in cap ca coca cola si banane?Romania declarase razboi Americii si era principalul furnizor de combustibil pt.masina de razboi germana. intamplator aceste resurse vitale se gaseau pe valea prahovei ,asta-i tot.
august 9, 2010 la 8:42 pm |
Singura solutie este sa fim uniti si sa luptam pentru drepturile pe care politicienii nostrii (corupti) ne-au obligat sa le acceptam.
Majoritatea dintre noi nu am avut program de 8 ore si cand suna telefonul sau venea agentul la usa in 15-20 minute trebuia sa fim in unitati.
Am dormit in corturi cu saptamanie in Cincu, Babadag, sau alte poligoane de aplicatii si urmarile se vad ca oameni la 55, 56 de ani sunt bolnavi, anchilozati, sau iau cu pumnul medicamente pentru inima (si nu vorbesc din carti va asigur).Am fost la Canal sau santiere de constructii cu anii.
Este adevarat ca la 14 ani cand am intrat in armata am acceptat privatiunile serviciului militar , dar sa ne lase sa beneficiem si de drepturile oferite prin lege pentru aceste privatiuni.
acum se incearca sa ne asmuta unii impotriva altora sa isi realizeze ei scopul.
Pacat ca seful armatei de acum a facut o scoala militara, si a suferit niste privatiuni ca marinar (poate chiar faptul ca si-a recunoscut ficele la primarie fara sa stie daca sunt sigur ale lui este o privatiune), dar probabil creierul lui se scalda in permanenta in Whisky si totul pluteste si vorbeste sub influenta alcoolului.
Concluzia
Dreptatea este de partea noastra
august 9, 2010 la 11:03 pm |
Vai ce haos legislativ au putut creia acesti democrati.Parca le-a luat dracul mintile.Din legile lor nu poti intelege mai nimic decat hotararea acerba de a ne spolia si de cei cativa leuti pe care ii mai primim inca sub forma de pensie.Nu i-ar mai ajuta Dumnezeu sa vada lumina zilei de maine
august 10, 2010 la 11:49 am |
@MVBL-cand ati intrat in armata la 14 ani era cumva in vigoare L164-sau de fapt la ce va referiti?
august 10, 2010 la 2:08 pm |
Nu era in vigoare L 164/2001 cand am intrat noi in Armata, dar STIAM ca pentru tot ceea ce suportam in anii de „activi” vom fi tratati altfel la iesirea la pensie. De ce ACUM sa fiu pusa in aceeasi oala (a „contributivitatii”) alaturi de cei care au muncit 8 ore/zi, care aveau libertatea pe care eu nu o aveam etc. Statul roman a semant „un contract” cu mine; intr-un contract partile sunt egale, obligatiile sunt „in oglinda”. Eu, rezervistul militar de azi, mi-am indeplinit obligatiile fata de stat. Acum e randul statului…
august 10, 2010 la 2:49 pm |
Mvbl sau ELENA-? sau ditriplare depersonalitate(ion de la ferarie) de unde stiai matale? si eu am intrat in lic.Militar la 14 anisori, am facut la vizite medicale de nu mi-a ramas punct pe corp neverificat, am dat la teste psiho logice de nu mai stiam cine sunt si de unde vin-de pensie nu mi-a vorbit nimenni. la Academia trup. terestre tot asa. am aflat cu un an inainte sa ies(ajutat desigur) ca se calc. dupa leg. lui Ceausescu atentie–cei mai buni 5 ani din ultimi 10. vedeti ce deoseb.fata de L164? ..voi de unde stiati? s-a semnat vreun contract legat de pensionare si eu habar nu am?
august 10, 2010 la 4:03 pm |
Si eu care credeam ca primirati alte cele de facut… Da’ tot cu imbirligarea mintilor ‘recalculabililor’… Si fiind tare tinar matale , se vede treaba ca esti din ‘team-ul’ (c’asa-ti place matale sa vorbesi – in limbeza) lu’ alde Boureanu si Hoara…
august 15, 2010 la 8:46 pm |
Daca te mai iei de moldoveni, devin … nepoliticoasa. Si stii ca daca vreau, pot!
Vezi ca ai inceput sa incurci atelierele – fieraria cu scularia. Asa esti tu, le-ncurci pe toate?
In alta ordine de idei, nu as fi regretat deloc daca imi lua la pensie in calcul 5 ani din ultimii 10, ca tot eram avantajata.
august 16, 2010 la 10:28 am
Fata draga(d. ELENA) te stiam in concediu…???Si daca nu fix de sfanta MARIA ti-ai gasit sa ma tragi de urechi? apoi chestia asta-i grava si se lasa cu..represalii.In ceea ce-i priveste pe moldoveni,te rog sa iei act de faptul ca-(asa se formuleaza in instanta nu) -ei s-au luat si s-au luat si s-au luat de mine. eu nu am facut decat sa rog politicos sa-mi raspunda la o intrebare care ma framanta.OILE… cu respect poate ma luminezi matale.iar cu atelierele nu le-am confundat cum sugerezi ci am apreciat ca-i mai onorabil la ferarie decat la SCULArie(cu respect va inform. ca le incurc numai cand vreau si in deplina cunostiinta de cauza) daca totusi pleci in concediu iti doresc c.o. placut cu salutari de la severin
august 10, 2010 la 5:00 pm |
hait -nea ILIE DE LA FERARIE-nici aici nu scap de matale?imi incurci treburile.OILE BRE ,OILE au invatat sa scrie……..
august 10, 2010 la 5:10 pm |
D’apoi cum , pacatele mele , sa invete sarmanele oi a scrie cum treb’e , daca noi , ca cum s-ar zice ‘oameni cu carte’ , scriem : „ditriplare depersonalitate , psiho logice , nimenni. la Academia trup.” . Si aiestea sint asa , ‘de par examplu’ …
august 10, 2010 la 6:39 pm
bine bre ,escusme please” mai fac tastele cate o figura,dar oile din BUCOVINA mai scriu pe dealuri ,,SA TRAIASCA realesul”. raspunde te rog ,daca vrei dialog.
august 15, 2010 la 5:58 pm |
Va rog frumos sa-mi spuneti S-A ABROGAT LEGEA 164/2001? Mie imi este neclara HG nr. 735/2010 – recalcularea pensiilor militare de stat, a pensiilor de stat ale politistilor si ale functionarilor publici cu statut special din sistemul administratiei penitenciarelor si Legea 119/2010 care…. nu spune explicit ca modifica vreun articol din legea 164/2001-MA REFER LA ART .20,21,22,23,24SI 25. In Legea 119/2010 la art. 5 spune ca se aplica si la legea 164/2001,dar nu ca se abroga vreun articol –ma refer la art.21. sau ca se modifica sau abroga Normele de aplicare la legea 164/2001 cu modificarile ulterioare: – Legea nr. 479/2003
– Legea nr. 555/2003
– H.G. nr. 1006/2003
– H.G. nr. 1383/2003
– H.G. nr. 263/2004
– H.G. nr. 808/2004
– O.U.G. nr. 93/2004
– O.U.G. nr. 77/2007
– Legea nr. 90/2007 publicata in MOF nr. 242 din 11/04/2007.
sau altceva. Se poate calcula pensia in doua moduri?! -adica conform art.21 din 164/2001 sau HG nr. 735/2010 ?! CE TREBUIE SA FAC(SA ITRPRIND) EU ACUM,IN ACTUALUL CONTEXT LEGILATIV, IN CALITATE DE PESIONAR MILITAR PENTRU A-MI PRIMI DREPTURILE LEGALE DE PENSIE?(RECALCULATE) . VA MULTUMESC
august 16, 2010 la 1:02 pm |
Pana la 31 12 2010 drepturile se platesc in baza legii 164. Daca ar fi fost abrogata ramaneai in aer cu drepturile. Legea 19/2000 si Legea 164/2001 vor fi abrogate expres prin Legea unitara.
Pentru cei care-si deschid drepturile de pensie pana la 31 11 2010 pensia li se calculeaza in doua moduri; si in baza Legii 164 cat si potrivit Legii 119/ 2010.
De la 01 01 2011 se platesc drepturile recalculate in baza Legii 119/2010.
Daca esti pensionar te duci la Centrul militar sau la ultima unitate de unde ai iesit la pensie si depui documentele cerute de HG 735 si ordinul comun al structurilor militare.
Daca activezi intr-o asociatie procedezi conform hotararilor luate de acea asociatie. Spre exemplu SCMD recomanda boicotarea APLICARII NOILOR ACTE NOREMATIVE
august 15, 2010 la 6:09 pm |
PS.Sunt de acord cu MVBL si eu am iesit la pensie tot cu HCM din 1977 ca T_REX,in rest aceeasi traba cu privatiunile si drpturile;problema e cu UNIREA-;-unii (cu grade o, ho, ho…au stiut de mult de schimbare si sau dus fuguta la 02405 Pitesti si n-au suflat un cuvat …COMENTATI?! si apropo…ce faceti cu cei care tin hainele la civili sa se imbrace?…..si ajung apoi ….UNIREA… sau sa asteptam 24 Ianurie si sa jucam HORA UNIRII?
august 15, 2010 la 8:48 pm |
Reformulati intrebarile asa, mai pe intelesul tuturor, ca nu pricep ce vreti sa ziceti.
august 16, 2010 la 1:11 pm |
Fiind o treaba foarte serioasa, Casele Sectoriale nu cred ca vor lua in considerratie decat actele doveditoare obtinute oficial si nu orice adeverinta eliberata de vreun sergent major de la arhiva Pitesti.
Protestul era, parca, pe 25 10…
Nu le duce grija militarilor civili 🙂
august 16, 2010 la 8:01 pm |
Buna seara.Multumesc frumos Plano10.
august 17, 2010 la 10:55 pm |
„ajuta ca sa fi ajutat” Art. 1. — Pensiile prevazute la art. 1 lit. a) si b) din Legea nr. 119/2010 privind stabilirea unor masuri in domeniul pensiilor, cuvenite sau aflate in plata, se recalculeaza conform algoritmului de calcul utilizat de Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, cu modificarile si completarile ulterioare, intr-o perioada de 5 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
Art. 2. — (1) Recalcularea pensiilor prevazute la art. 1 se realizeaza prin determinarea stagiilor de cotizare si punctajelor medii anuale, pe baza veniturilor realizate lunar de catre beneficiari si stabilirea cuantumului fiecarei pensii. -Art. 78. – (1) Punctajul anual al asiguratului se determină prin împărţirea la 12 a punctajului rezultat în anul respectiv din însumarea numărului de puncte realizat în fiecare lună. Numărul de puncte realizat în fiecare lună se calculează prin raportarea salariului brut lunar individual, inclusiv sporurile şi adaosurile, sau, după caz, a venitului lunar asigurat, care a constituit baza de calcul a contribuţiei individuale de asigurări sociale, la salariul mediu brut lunar din luna respectivă, comunicat de Comisia Naţională pentru Statistică din legea 19/2000 -Ordinul 340 din 4 mai 2001 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Legii nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale se stipuleaza:
,,Prin sintagma salariile individuale brute realizate lunar, inclusiv sporurile si adaosurile, reglementate prin lege sau prin contractul colectiv de munca se intelege: a) salariile de baza brute corespunzátoare timpului efectiv lucrat ãn program normal e) premiile anuale si cele din cursul anului sub diferite forme; COMENTARIU: – Cred ca e clar ca lumina zilei acum cum se va calcula pensia. Problema este de alta natura: -CMJ-urile nu au acceptat rapoarte individuale asa cum scrie in HG nr. 735/2010-Art.2 aliniatul3- ,,Pentru perioadele in care beneficiarii si-au desfasurat activitatea in Ministerul Apararii Nationale, documentele doveditoare se solicita de catre acestia prin centrele militare judetene/zonale/de sector sau prin unitatile militare din care au facut parte, dupa caz. (militarii solicita ceva numai pe baza de raport individual) si colac peste pupaza un destept a interpretat gresit HG si a dat ordin sa se solicite de la arhive(de catre CMJ-uri) numai salariile fara prime si fara Recompensa anuala „al 13-lea salariu” (Vezi CMJ ARGES) Credeti ca e corect?! Daca noi facem totul vraiste peste “ordinea” care este(spunea cineva ca sunt inca ne recalculate sute de pensii din urma) cine o sa sufere? O sa primim o decizie si o pensie calculata pe nu stiu ce medie salariala din ce an (765RON) si dupa aceea tot protesteaza ca-ti vine randul la recalcularea recalcularii peste zece ani si pana atunci o mai luam de la capat cu o alta inovatie legislativa si tot asa…CREDETI CA O MAI APUCAM?-media de viata a pensionarului militar este sub 70 de ani. Va rog frumos sa ma contraziceti iar daca nu incercati macar la CMJ-uri sa se execute legea sa nu mai inventeze altceva sau sa dezinformeze.Nimeni nu-si va lua responsabilitatea (la Directia Financiara sa recalculeze pensia fara doc.de la arhiva in original. Pierderile la o vechime efectiva de treizeci de ani(cadru)sunt imense daca se taie si recompensele alaturi de celelalte (decoratii ,sporuri ,etc). Sa semnez ANONIMUL sau sa fiu barbat adevarat-iata o dilema reala a zilelor noastre ,totusi … Marius PS.Cei care au scos doc .de la arhiva – individual- (de acum o luna si jumatate in urma)li s-au dat si recompesele si OZU cu nr.de acordare a lor .Deci…
august 18, 2010 la 5:15 pm |
Hello! eecadea interesting eecadea site!
august 19, 2010 la 4:01 pm |
o porcarie;o razbunare basasciana!nu trieste acesta sa-si vada inplinita razbunarea.
august 23, 2010 la 9:44 pm |
In ceea ce priveste militarii din sistemul national de aparare exista doar „E tan, e epi tan” – Pe scut sau sub scut. Daca se respecta regula de aur a datoriei implinite.
Exceptiile nu pot fi decat cele prin care se neaga calitatea de militar, de catre persoana respectiva sau de catre stat (v. dezertarea si tradarea sau noua lege in discutie).
Altceva nu intra in discutie, dragi camarazi!
septembrie 13, 2010 la 3:43 pm |
Hai , baietii , hai ca ati primit „argumente” noi din conferinta de presa a dl. ministru .
Sau n-ati primit inca hirtiuta cu textele postarilor pe care sa le faceti pe blogurile „inamicilor” ?